Sunday, April 24, 2011

Fun Bikers

2011.04.24.
Egy szép napos Húsvéti reggelre ébredtünk.Rég nem volt ilyen szép idő. Eme ritka pillanatot megragadva úgy döntöttük Attila barátommal, hogy jó lenne ismét biciklizni egyet.Ati a nyuszikától egy biciklis mezt kapott, tehát minden vágya az volt hogy ki próbálja. Találkoztunk is a "placcon" és elindultunk. Utunk Taploca fele vezetett ahonnan átmentünk Somlyóra és onnan pedig Pálfalvára. Itt is elengedhetetlen volt a fényképezkedés:

Pálfalva után átmentünk Csobotfalvára ahonnan elmentünk egy kis borvízforráshoz, amiből Attila bátorkodott inni, és azután "megjelöltem" a kis forrásocskát :)):)) .

A számomra legideálisabb útszakasz következett: lejtő:
Kihagyhatatlan volt számunkra a Csíksomlyói bórvíz. Eme rövid kis bringázás után mindenki hazament megpihent, evett, ivott és délután újjult erővel megint elindultunk biciklizni.
Most Zsögöd fele vettük az irányt ahol útközben sok érdekes dolog történt. Ati talált egy nagy vas láncot amit szerintünk a színesfémgyüjtők lovaik kikötésére használhatták, Ati ezt is elrakta mert gondolja eltudja adni a nagytatájának 10 lejért :))
Ám nem ez a legérdekesebb dolog, hanem az, amikor a távolból egy fekete Opel Cabriot láttunk, és láttuk hogy mozog benne valami. Közelebb mentünk hozzá hogy vegyük szemügyre és épp egy párocska "közösült" egymással a kocsi hátsó ülésén. Atival egyből röhögő görcsöt kaptunk és gyorsan elmentünk onnan. Ezt egy kis fényképezkedés követte :

Ati tanácsolta hogy menjünk haza de a sziklák fele. Megkérdeztem tőle, hogy milyenek az útviszonyok, ő nagy magabíztosággal állította hogy semmi emelkedő, tiszta egyenes szakasz.Hát Attila erre mondta azt hogy egyenes, semmi meredekség, semmi emelkedő:
Büntetés képpen az én biciklimet is taszíthatta kifele a sajátja mellet. Íme pár kép kálváriájából:

Amint felért a 2 biciklivel felpattantunk rájuk és hajtottunk a sziklákig ahol Attilából kitértek az evolúciós alsobrendüséges ösztönei és mászni kezdett:

Hát megkell hagyni szépen és gyorsan feltudott mászni, de mivel ami felmegy az egyszer le is jön, tehát le is kellet jöjjön ami már nehezebb feladatnak bizonyult:

Nagy nehezen lekászálódótt a "hegyről" és hazafele indultunk egy lejtős  részen. Kalandunk során megközelítőleg 25 km-t tekertünk.
Röviden ennyi összefoglalva egy jó nap és egy remek  közös program

2 comments:

1. Hát fiuk, a blog nem rossz dolog, csak aztán rendeszeresen vezessétek, és jó teker(g)ést:))